Урок 1

Go down

Урок 1 Empty Урок 1

Писане  felisha_nortman on Пон Сеп 15, 2008 3:21 am

Здравейте, деца! Аз съм учителката ви Фелиша Нортман! – каза жената – Предлагам да започваме урока още сега, за да ви пусна малко по-рано – и на дъската се изписа следния текст: Билкологията е наука, изучаваща растителния свят, която е популярна от най-древни времена. Още шумерите започнали да класифицират растенията и да описват приложенията им. Първата книга, описваща триста шейсет и шест растения била написана в Китай. Други народи използвали билките за козметични средства и дори го носели като амолети, сложени в кесийка. През средновековието,имало хора, които били наречени знахари и лекували само с билки. Много може да се говори за билкологията в древнотта, но ние ще обърнем по – голямо внимание на това, как се е развила до сега. В часовете си по билкология с вас ще изучим свойствата и приложенията на растенията, както и ще се научим да разпознаваме отровните видове. Ще има доста часове, в които ще се занимаваме с определено растение, но бъдете сигурни, че ще се опитам да направя занятята ни приятни! – Фелиша изчака уениците да допишат всико и каза – Този урок беше само теоритичен, но ще имаме и часове, в които ще разсаждаме, посаждаме и берем растения. Като първи урок, този беше много лесен, затова ще ви задам няколко въпроса – учениците я гледаха и тя продължи - Е, има ли някой, който знае още нещо за възникването и най – ранния стадий на билкологията? Можете да спечелите токи, ако отговорите на въпроса.

П.П: За домашно ми напишете съчинение дали според вас трябва да се изучава Билкологията и защо. (Няма да пиша И само на домашни, които казват: „Да, трябва...”Ако мислите, че НЕ е нужно го напишете и се обосновте. Само че, трябва да дадете истински причини, а не – „Според мен не трябва, защото ще имаме да пишем с 1 домашно повече” и подобни!)
felisha_nortman
felisha_nortman

Брой мнения : 23

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down